Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mekkui | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin adres zarejestrowany11.09.2006 @15:48:06 ostatnio na stronie03.12.2013 @13:42:48



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze990 posty na forum7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Stary    24.12.2007 @09:57:58
Wesołych, spokojnych, zdrowych, ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia wszystkich marzeń, życzę ja
_______
I believe in God. Immortality...

+gregmatys    24.10.2007 @23:57:20
zapraszam do grupy Rawa Mazowiecka http://www.digart.pl/grupy/573/Rawa_Mazowiecka
~Norah    24.05.2007 @12:24:58
tak sie jakos zlozylo ze to ja
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Norah    23.05.2007 @23:45:04
hej co tam słychac dawno mnie u Ciebie ni było
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~RafiLFC    15.04.2007 @09:58:51
Jakie same brushe?
+rajkrajkrajkkk    15.04.2007 @01:02:38
laduje do obserwowanych i lece spac.
dobranoc man.
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
+rajkrajkrajkkk    15.04.2007 @01:02:18
wzialem sie za siebie ;]
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
+rajkrajkrajkkk    15.04.2007 @00:59:06
ja tez, zablokowali mnie nawet ;]
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
~mekkui    15.04.2007 @00:57:45
kiedys.. przerwe mialem
_______
_ why u hurt meh?
+rajkrajkrajkkk    15.04.2007 @00:57:09
ulalala, witam.

kiedy sie juz spotkalismy tutaj ; )
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
~Stary    07.04.2007 @11:39:30
Zdrowych, spokojnych, wesołych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych życzę ja
_______
I believe in God. Immortality...

~japkO    23.03.2007 @00:03:07
L@PS :D
_______

~mekkui    07.02.2007 @16:58:02
a no mało jakos mi minęło artowanie :I ale jeszcze wroce :P
_______
_ why u hurt meh?
~Nenek    29.01.2007 @01:26:29
malo cie tu chopie..
~MaliciousAngel    28.01.2007 @19:31:13
Albo dawno mnie tu nie było i mnie już się nie pamięta x)
~MaliciousAngel    28.01.2007 @19:30:07
O , widzę, żę Mekk dał stare profilowe
~larissa    05.11.2006 @21:39:58
dziękuję :D
-hdtv    03.11.2006 @16:33:28
dzieki ziom proste ze mozna jedyne 329 pln:D
~Karvin    03.11.2006 @16:30:53
spoko...wkręciłem sie wlasnie w kawałek snoopa "the one and only"
polecam
~Nenek    03.11.2006 @08:14:13
ju noł men mejk sam nojsys barwa / nasycenie / jasnosc / kontrast / i zabawa na mieszaniu warstw do rana ( polecam mnozenie i nakłądkę / i jeszcze czasami mapa gradientowa
~smarta    01.11.2006 @14:19:41
nie robić fot...bo sie zakochasz... w mojej modelce :>?
_______
marta
~AnJJa    31.10.2006 @22:08:31
hmm coz za pociagajace oko:D
_______
~vert    29.10.2006 @16:44:28
ot tak po prostu.
_______
to wszystko teraz i tutaj - NAJ
i nie dotykaj tego, czego nie chcesz wziąć [:
~streamline    28.10.2006 @19:29:14
no dawno tu byłem ale skill ci idzie z każym projektem gratulacje :D
~Freitek    28.10.2006 @15:03:40
widze ze nic nie dodajesz... no nic. wpadne tu innym razem. moze cos bedzie...
_______
zbieram emoty w profilu. dorzuć się
1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt